even voorstellen met info en foto?

  • Ik heb net een 850i, uit 1991, 135k gelopen. Zilver. Ik moet nog wat betere foto's maken, maar deze heb ik alvast online:


  • Welkom bij de club, heb zelf ook een zilverkleurige gehad, nog wat aan veranderd? en waar kom je vandaan?


    succes

  • Zitat von frank

    Nu doe ik het zelf ook, bovenstaande post is dus van mij.....
    lekker suf 8)


    Ik kom uit Utrecht, jij?


    Nog niets aan de auto laten veranderen, heb hem pas kort. Wel al wat kleine dingen moeten laten doen aan onderhoud: tussenasrubber + lager, 2 multiriemen, koelwaterslang en uitlijnen. In principe dus wat normale zaken als je een auto langere tijd goed wilt houden.


    Helaas heb ik nog een klein probleempje: olielekkage. Hij slurpt iets meer dan 1 liter per 1000km, en bij lange ritten een stuk meer. Ik weet zeker dat het lekkage is omdat er een paar druppels onder liggen na 15 minuutjes stationair draaien in stilstand, en alle metingen van uitlaatgassen goed zijn. Binnenkort even op de brug en kijken wat er precies is. Zal wel een pakking zijn, de auto heeft namelijk bijna 6 jaar in een showroom gestaan...


    Maar de kleine probleempjes blijft het een goddelijke auto :D


    Wat kan je eigenlijk allemaal laten veranderen, zonder er direct een "foute" auto aan over te houden? Zijn daar speciale kits oid voor?

  • Rotterdam en ik heb tot nu toe alleen de inlaatpakkingen laten vervangen,
    en blokken en schijven, maar dat hoort er een beetje bij,
    ik heb zelf een garage, hefbruggen en een monteur dus, scheelt wat met de financien, olielekkage is vervelend, maar kan natuurlijk niets bijzonders zijn zoals de carterpakking, zelf heb ik een beetje lekkage van de keerring tussen bak en blok.
    Mocht je een keer goed willen kijken ben je welkom, laat even weten wanneer, kan ook sávonds en zaterdag, heb ook contact met een jongen in Den Haag met een zilverkleurige, misschien wel leuk een paar 850's op 1 plek, succes

  • Zitat von frank

    Rotterdam en ik heb tot nu toe alleen de inlaatpakkingen laten vervangen,
    en blokken en schijven, maar dat hoort er een beetje bij,
    ik heb zelf een garage, hefbruggen en een monteur dus, scheelt wat met de financien, olielekkage is vervelend, maar kan natuurlijk niets bijzonders zijn zoals de carterpakking, zelf heb ik een beetje lekkage van de keerring tussen bak en blok.
    Mocht je een keer goed willen kijken ben je welkom, laat even weten wanneer, kan ook sávonds en zaterdag, heb ook contact met een jongen in Den Haag met een zilverkleurige, misschien wel leuk een paar 850's op 1 plek, succes


    Bedankt voor je vriendelijke aanbod! Hij gaat binnenkort al via-via op de brug, mits alles goed loopt. Als dat niet gaat lukken zou ik graag van je vriendelijke aanbod gebruik maken. Kan ik ook direct jouw exemplaar bewonderen :)


    Ik laat het nog wel even weten!


    (Late reactie was ivm tentamens vorige week)

  • nog geen E31


    Hallo allemaal,


    Ik heb zojuist deze site ontdekt in mijn zoektocht naar info over de E31. Ik heb al een aantal snelle auto's gehad, maar nu wil ik toch eindelijk die 8 gaan kopen. Voorlopig neem ik ruim de tijd om me te orienteren en te zoeken...


    Momenteel rijdt ik in een Maserati 2.24v uit '92. Ook een luxe exclusieve auto, maar natuurlijk geen 8 :)


    Michiel

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!