weer een nederlandse 850

  • Zijn er nog aktiviteiten op deze site? Ik ben Ron, en ga morgen mijn langbegeerde 850i halen. Het betreft een door BMW Den-Haag geleverde 850i uit het bouwjaar 1993 met 145000km op de klok. Heb de auto grondig geinspecteerd en geloof dat deze puntgaaf is, in de kleur groen. De auto is nog precies zo als toen BMW Den-Haag deze afleverde. Ik word de derde eigenaar, de tweede eigenaar was een vrouw.... Heeft iemand nog tips voor mij, kan iemand mij infomeren over Nederlandse clubmeetings?
    Voor mij betreft het de allermooiste coupe ooit gebouwd, vraag me in alle redelijkheid af hoe het zit t.a.v. onderhoudskosten.


    Hoop gauw iets van jullie te vernemen.


    Mvg Ron

  • Dag Ron,


    Ik hoop binnen twee weken ook de trotse eigenaar te kunnen zijn van een 850. Al een lange tijd hou ik deze site in de gaten, want er staat erg veel goede info op. Wat betreft de activiteit van de Nederlanders: die is erg laag. Als ik de auto heb ben ik wel van plan actief te worden, dus misschien kunnen we de vlam bij anderen aanwakkeren.


    Groet,


    Peter

  • Gefeliciteerd!!



    Hoi Peter,


    Van harte gefeliciteerd dan maar! Voor mij een superspannende dag morgen, ga met openbaar vervoer naar De Meern om de auto op te halen. Heb 'm heel gunstig kunnen verzekeren, voor nog geen 100 euro per jaar, wel met een kilometerrestrictie, van max 5000km. Zelf heb ik deze site gisteren pas ontdekt, ben sowieso blij dat er uberhaupt eentje bestaat. Vertel eens wat over jouw aankoop, bouwjaar, kleur, kilometerstand enzo...?


    Mvg. Ron

  • Weer een 850i + liefhebber !!! 8)


    Erg mooi !
    En verzekerd voor 100 euro per jaar? :shock:
    Ik betaalde t/m de zomer 155 euro per maand (wa+) heb mijn leeftijd tegen :( (23 inmiddels).
    Aangezien het nu mijn 2de wagen is zal ik nog eens zien als er wat voordeligers te regelen is.

  • Beste mensen,


    Laten we nog niet te vroeg juichen, want ik heb hem nog niet. Maar het een hendgaschakelde 6 bak, mauritius blauw uit '91. Ik ben overigens blij te zien dat ik niet de enige jonge liefhebber ben. Ik ben namelijk 25 (zie mijn naam) en ik heb bewust voor de auto moeten kiezen. Van het geld dat je per jaar aan benzine alleen al kwijt bent kan je leuk op vakantie........'even denken'..........doe mij dan toch maar een 8.


    Groet,


    Peter

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!