Beiträge von frank

    Rotterdam en ik heb tot nu toe alleen de inlaatpakkingen laten vervangen,
    en blokken en schijven, maar dat hoort er een beetje bij,
    ik heb zelf een garage, hefbruggen en een monteur dus, scheelt wat met de financien, olielekkage is vervelend, maar kan natuurlijk niets bijzonders zijn zoals de carterpakking, zelf heb ik een beetje lekkage van de keerring tussen bak en blok.
    Mocht je een keer goed willen kijken ben je welkom, laat even weten wanneer, kan ook sávonds en zaterdag, heb ook contact met een jongen in Den Haag met een zilverkleurige, misschien wel leuk een paar 850's op 1 plek, succes

    jud, just checked out yr 8-fest but could not find a forum, not there or could i just not find it????
    always wanted to be a facilitator... :lol::lol:

    Might have to take you up on that offer, would be nice to return the favor, one meeting here and one meeting on the island :lol:

    I would have it checked out by a good mechanic or the local Bmw dealer but otherwise that is one very COOL/GOODLOOKING car, very nice interieur, if those miles are correct this car is next to new.


    If the price is right en the car checks out ok i would buy it no second thoughts, but you might be asking the wrong people as we all love these cars.... :lol:


    Next time i come to Korea y can give me a ride :shock:


    Btw how's yr national soccerteam doing?? :lol::lol:


    Good luck.....

    might be possible to make that an international meeting, im only 15 min away from the harwich ferry, see if i can bring some others along, might be interesting :lol:

    Have not heard from Philippe in nearly two weeks, either he is on holiday or doing his exams as always, people have problems registering too, i left a message for him........


    btw i have a Australian passport, can i join??? 8)

    Trouwens tunen heb ik nog niet kunnen vinden voor een beetje normale prijs, eentje in Engeland, krijgt je blok 425 pk, maar kosten bijna 28000 euro. kan je beter op zoek gaan naar een Alpina b12 toch?

    kan kan , hoeft niet, beetje chiptuning, snelheidsbegrenzer eraf, velgen, uitlaten,interieur beetje aankleden met hout of carbon, kan je toch een beetje tunen en je auto een beetje aparte stijl geven zonder dat je er voor lul bijdrijd, wat je dus wel vaak ziet, maar dat is meer met de 3 series. :roll:

    Voor iemand die liever niet denkt gaat het anders vrij snel, ik zet ze op het lijstje, bedankt, heeft iemand er nog meer graag,...het zou leuk zijn als we in het voorjaar een nl-meeting kunnen houden.... :lol:

    Jazeker en binnenkort op wat meer site's en dan de kranten bv de telegraaf....nog wat andere ideen???..moet wat meer leven in hier...er rijden genoeg 8-serie's rond in Nederland, niet?