En alweer een nieuwe vogel

  • Zo, na wat rondbrowsen deze geweldige site gevonden.
    Na wat opstart problemen dan toch subscribed. En gelijk maar een korte introductie.


    Een paar maanden geleden mijn 850 uit '91 gekocht. Koopje dat wel, maar was behoorlijk wat mee mis. Ben nu zo langzamerhand een beetje aan het investeren: Uitlaten vervangen, voorwielophanging in z'n geheel vervangen, stuurinrichting vernieuwd. Maar zit nog wel het een en ander aan werk in. Zo doet sinds vanmiddag mijn richting aanwijzer het opeens niet meer naar links. Maar daar ga ik morgen maar een even naar kijken.


    Over het algemeen ben ik erg onder de indruk van de 850. Hiervoor lange tijd Jag gereden, maar dit is toch wel ff andere kuche.


    Goed, nu nog even een fotootje bijvoegen van mijn Paarse Gevaar.


    Groet,


    Niels

  • Hallo Niels :D ,


    Gefeliciteerd met je Bimmer en beste wel een mooie aparte kleur heb je. Volgens mij zag ik hem een tijdje geleden(1/2 jaar) te koop staan op de marktplaats kan dat :?: .


    Gr.Erwin :D

  • Veel mensen vinden de kleur errug lelijk. Maar (misschien juist wel daarom) ik vind 'm wel tof. Werkt in ieder geval erg goed met de velgen.


    Marktplaats? zou kunnen, heb 'm via autotrader gevonden. Viel nog niet mee een handbak te vinden.


    Oh, en het knipperlicht was gewoon het relais.

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!