• Net 2 maanden mijn nieuwe 850CI gekocht NEDERLANDSE auto, ja waar hoor orgineel!! (1992 model 93)


    nu zit er een storing in de egs, de foutmelding is ,


    Verify the cables between the egs control unit pin 12,13 and 45 to the program selector switch. if cables and cables connection are oke then verify the program selector switch

    gearbox program: mechanical emergency program



    nu komt het, kabel 12 en 13 zitten niet op de kabelboom bij de egs :?


    wie weet hoe je de auto van de, mechanical emergency program kan halen, hierdoor rijd de auto voor geen meter!

  • kabels van accus halen, 1o min wachten daarna aansluiten, niet geholpen? ff bellen naar advanced engineering in Ridderkerk, vragen naar Gerard.


    succes

  • jawel de mijne rijd alweer, was iets aan de hand met de co2 of zoiets.
    maar hij rijd weer als un kanon.


    en ja de mijne komt daar vandaan ja, dus jij moet hem dan daar ook hebben gezien

  • ja


    ja ik wou gaan kijken naar de auto en toen ik belde was de auto reeds weg was helemaal gek op de keuren combi en die wielen helemaal top maar ja
    nu deze maaar csi uitvoeren en een paar dikke wielen vinden
    groeten


    Clint

  • Controleer de KM stand ook ff voor de zekerheid.
    ABC wil daar nog wel eens mee prutsen.


    Ben diverse malen geweest toen ik mijn 850i nog niet had voor een 850i bij ABC.. deugde of geen kant van of de wagen was slecht...


    Maar.. de meeste wagens komen weg zo bij de beier te heerenveen !
    ze hebben daar geloof ik een inkoopcontract mee.. voor oudere wagens.

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!