Extra Meeting + Oprichting CLUB E31-NL

  • Hallo E31-eigenaren,


    Nu een weekje terug uit Parijs bijkomende van de enerverende Europeese Meeting doe ik bij deze een oproep aan alle echte liefhebbers.


    Op dit moment is er geen officieel erkende E31 club en daarom missen wij vele evenementen en bijbehorende voordelen. (o.a. korting bij BMW).


    De enige erkende E31-club, de Duitse dus, hoe kan het anders, wil ons helpen een Nederlandse afdeling op te richten als er echt belanstelling is.


    De Domeinnaam is al gekocht (http://www.clube31.nl), oprichtingsactes zijn al bijna gereed, nu nog genoeg aanmeldingen.


    Kosten voor lidmaatschap moeten gezamelijk worden vastgesteld, maar wegens het feit dat de opichting moet worden betaald en donatie aan de DE-club en dit toch moet worden omgeslagen op de leden, kan dit voor het eerste jaar varieeren tussen de 25-50 Euro(uiteraard afhankelijk van de aanmeldingen).
    Dit kan uiteraard in de volgende jaren deels weer worden teruggegeven als er nieuwe aanmeldingen zijn, tevens zal het bedrag voor de volgende jaren rond de 25 Euro kunnen zijn.


    Als je even bedenkt dat BMW korting moet geven als je lid bent van de officieele club, dan is er niet veel voor nodig(bij een 8 helemaal niet veel)om dit meteen terug te verdienen, naast het feit dat we gezamelijk promotiemateriaal kunnen aankopen.


    Willen jullie even naar mij reageren of er in principe belangstelling is, dan bericht ik wanneer we een extra meeting kunnen houden om e.e.a. te bespreken, even kennis te maken en elkaars voiture (excusez moi) te bewonderen.


    Hoor het graag.


    Groeten,


    Dick

    E31, the road to go!:winkwink:
    Dick
    President BMW Club E31 Nederland
    President BMW 8er Clubs International(B8CI)
    President Federatie Nederlandse BMW Clubs(FNBC)
    President BMW Auto Clubs Nederland(BACN)

  • Hoi Dick,


    Ik ben zeker van de partij. Laat maar weten waar en wanneer e.e.a. moet plaatsvinden om dit van de grond te krijgen. Hoe was het overigens in Parijs? Onze kleinere Nederlandse meeting was ook een succes.


    Groeten,


    Peter

  • Hallo Peter,
    Bedankt, ik zal zeker even reageren als ik zover ben.
    Parijs was geweldig leuk, we hebben het naar ons zin gehad, meerd dan 40 auto's en 80 personen.
    Foto's gemaakt o.a. bij de Eiffeltoren en de tuinen van Versailles.
    Ik heb mijn foto's nog niet op het internet gezet, maar als je op kijkt, kun je al e.e.a. zien(die rode met spoiler is van mij).
    Groeten,
    Dick

    E31, the road to go!:winkwink:
    Dick
    President BMW Club E31 Nederland
    President BMW 8er Clubs International(B8CI)
    President Federatie Nederlandse BMW Clubs(FNBC)
    President BMW Auto Clubs Nederland(BACN)

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!