Help!!!

  • Hallo


    Als ik in mijn auto rij dan word hij heel erg snel heet van binnen .
    Ik krijg alle hete motorlucht zowat naar binnen en ik weet niet waar het aan ligt . dus zodra de motor warm is dan is het binnen net een oven . mijn temparatuur is precies op de helft en blijft daar altijd staan .


    Als ik mijn airco wil aanzetten heeft dat geen nut want de hitte is erger dan de airco . dus ik kan mijn blower niet gebruiken en mijn airco niet want krijg hoe dan ook hete lucht binnen.


    Alvast hartelijk bedank met alles wat me maar kan helpen deze probleem optelossen .

  • Carlos,


    Komt de hete lucht ook binnen als je alle schuiven van de roosters dicht doet? Het kan zijn dat de leidingen lek zijn en de lucht van onder de motorkap naar binnen laat. Is de lucht die binnenkomt een mix van koude en warme door de verschillende roosters?


    Groet,


    Peter

  • Hoi Peter


    Ja de hete lucht komt ook binnen als de roosters dicht zijn . en ik voel hete lucht bij mijn benen vandaan komen .


    oja het is puur warme lucht wat er uit komt .


    Als de ramen gesloten zijn is het niet uittehouden in de auto .


    Het zou heel goed kunnen dat mijn leidingen lek zijn zoals je zei .


    Waar kan ik dat zien ongeveer .


    als ik van mijn temparatuur regeling de middelste ronde knop een beetje opendraai voor koele lucht komt er hete lucht .


    Thanks

  • Er zit een hitteschild achter de motor. Ik heb dat probleem hier vaker gezien en die gaan wel eens stuk. Verder kan je de pakking van het luchtsysteem checken op lekken. Ik denk dat die ook achter de motor zitten.


    Peter

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!