Nyckelring till 8 an

  • Hej!
    Vet att några har frågat efter nycklring med siffran 8. Jag har fundering på att tillverka ett antal om det finns ett intresse. Dessa kommer att tillverkas i silver och ett beräknat pris på ca 7-800:- plus frakt. Utseendet kommer att likna 3 an på följande länk [LÄNK] Svara gärna på denna tråd om ni anser att detta kan vara intresant och finns ett intresse så kommer jag att plocka upp beställningar i ett senare skede då det kommer att finnas bilder på hur slutprodukten ser ut.

  • Min kom i julen, men jag har ikke fått tid til å sett så mye på den ennu.

    blir bra å ha på nøkkelen når våren kommer :)

    -Egil (thats my name)

    1990 850IA Hartge SC
    2012 M550d Touring

    If I misspelled a word it's because I'm Norwegian, so bear with me.

  • Ja man blir ju sugen på en, har inte haft tid att låta min guld smed börja på tillverkningen ännu men det kommer säker snart igång. Ja är man tokig så är man HeHe.

  • Det er ingen som lager de Frode, det er derfor du ikke finner de.


    Jeg var med på et gruppekjøp på disse der det ble laget 14 stykk.
    Tidligere var det laget 4 "prototyper", totalt 18.
    Etter stor etterspørsel ble det laget totalt 25 stykk, der Terje kjøpte èn... alle er numererte og jeg vet ikke om det er aktuellt å utvide serien med flere.


    Jeg sendte ut mail til alle de Norske, og det var 3 som ble med, når Terje fikk sin i den utvidede produksjonen så er det 4 av 25 her i Norge.
    Min har gravert nummer og mitt navn på seg.


    Om Per får igang noen produksjon så kanskje det kan bli fler, den numererte serien var det "Koenig Dave" her inne som sto for.

    -Egil (thats my name)

    1990 850IA Hartge SC
    2012 M550d Touring

    If I misspelled a word it's because I'm Norwegian, so bear with me.

  • Hej Frode
    Jag väntar på ett svar från min Guldsmed som som har plockat fram en till ett mycket billigare pris än det som andra har gett, den kommer att finnas till gänglig i högblank eller matt.
    Håll Ögona öppna inom kort så kommer jag med en inbjudan till beställning så fort jag har allt klart med kostnaderna som inte bör vara högre än vad som står längst upp i tråden.

  • Nyckelring -- Keychain
    Jag har tagit fram en 8 till nyckelring
    ihop med min juvelerare, 8 an är gjort i sterling silver matt eller högglanspolerad som fästs på en nyckelring från BMW med beställnings nummer 80 23 0 305 914, 80 23 0 305 915, 80 23 0 136 287, 80 23 0 149 151, 80 23 0 136 288. 8 an kostar 500:- (55 Euro), den kan levereras komplett med nyckelringen men då blir priset 220:- (23 Euro) dyrare totalt 720:- (78 Euro)
    Fraktkostnaden betalas av köparen.

    Om intresse finns skicka ett mail till mig på "E31@hotmail.se" så skickar jag uppgifter för betalning. Leveranstiden är ca två till tre veckor efter att betalning inkommit.
    PS meddela om den skall vara matt eller högglanspolerad

    I have made an 8 to keychain with my jeweler, it is similar to that koenig d came up for Christmas, the 8 is made of sterling silver matte or mirror polished and can be attached to a keychain from BMW with the order's number 80 23 0 305 914, 80 23 0 305 915, 80 23 0 136 287, 80 23 0 149 151, 80 23 0 136 288.The 8 costs 55 Euro, it can be supplied complete with key ring, but then the price will be 23 euros more expensive total 78 Euro
    Freight costs are paid by the buyer, approximately5 Euro to Europe

    If interested please email me at "E31@hotmail.se"[/email] and I will send details for payment. Delivery time is approximately two-three weeks after payment is received.
    PS tell me if you want matte or mirror .[/email]

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!