Koppling, clutch, kopplung

  • Svenska:
    Kan någon tala om vad det är för fabrikat på originalkopplingen till en 850 -91, jag behöver nämligen byta och har fått ett "bra" pris på en från Sachs. Kan inte tänka mig att det skulle finnas så mycket piratdelar till något såpass ovanligt... P.nr: 21211223413


    English:
    Can anyone tell me what make it is on the original clutch for a 850 -91, I need to change it and received a "good" price of one from Sachs. Can not imagine it would be so much pirate parts to something that unusual though... P.nr: 21211223413


    Deutsch von Google:
    Kann mir jemand sagen, was es auf die ursprüngliche kopplung zu einem 850 -91 machen ist, muss ich an der Tatsache ändern und erhielt ein "gutes" Preis von einem von Sachs. Kann mir nicht vorstellen, es wäre so viel Piraten Teile etwas ungewöhnlich genug sein ... P.nr: 21211223413

    Iwarsson Sweden
    E31 M70 6-speed
    Black on black -91

  • Hej Per. :winkwink:

    Har fått ett bra erbjudande redan, känns knappt som att det skulle kunna bli billigare... Det jag ville veta var vad originalkopplingen också var tillverkad av Sachs.

    Men vad är det för tjomme du länkade till. Säljer han allehanda delar eller vad har han för historia?

    Iwarsson Sweden
    E31 M70 6-speed
    Black on black -91

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!