de eerste hahaha

  • Met een v12 kan je heel veel km maken, maar het ligt allemaal aan het
    onderhoud en gebruik, zelf heb ik ook lang naar een 850 lopen zoeken,
    een beetje geluk moet je wel hebben, ik heb ook auto's gezien waar ze als dwazen mee hebben gereden en waar van alles aan mankeerde.


    Electronica is belangrijk, alles moet het doen in de auto... daar wil je geen problemen mee hebben
    Olielekkage, even de auto op de brug.
    Schade, motorproblemen, even geld uitgeven en de auto na laten kijken, evt bij BMW, kost wat, maar je hebt wat meer zekerheid.


    Maar vooral er de tijd voor nemen, zelf geef ik er de voorkeur aan een auto uit duitsland te halen, ook al hebben ze dan wat meer km, dat zijn bijna altijd snelweg km,


    Zelf heb ik een 850 uit 90 met 160 dkm, tot nu toe alleen de inlaatpakkingen moeten vervangen, verder niets..........


    en die is binnenkort te koop............. 8)


    succes met de jacht


    Frank

  • Hallo,
    Bedankt voor je reactie......mag ik ook nog even vragen wat de ervaring is wat betreft het verbruik......hoor en lees er zo veel verschillende dingen over, maar wie kunnen het uiteindelijk echt weten?.....jullie! :D


    Ik heb het dan over normaal gebruik.....eenmaal warm gereden een keer op zun staart trappen moet ook gebeuren natuurlijk :wink:


    Maar wat is de ervaring?


    En als ik mag vragen, waarom doe je hem weg?
    En als zoekende naar een goede 850.....voor welk bedrag :wink:

  • Hallo Frank,


    4 auto's is een behoorlijke luxe dan :wink:
    Heb je eventueel wat foto's van je 850?
    En heb je ongeveer een richtprijs waar ik dan rekening mee kan houden?


    Een Dodge Viper is trouwens ook een zeeeeeeer brute wagen! 8)


    Groetjes.

  • bij ""even voorstellen met foto"" staat een foto waar je het interieur goed kan zien, als je me je e-mailadres geeft dan stuur ik je wat foto's...


    Hij is mauritiusblauw met een rood interieur, zeer zeldzaam nooit gezien of zelfs maar gehoord dat er andere was in deze combinatie.....


    Hij is verleden week naar de spuiterij geweest, ze hadden in de stad er even een sleutel overheen gehaald, heb ik hier op de site gezet bij
    main discussion, vandalism....


    richtprijs e-mail ik wel naar je......

  • Hoi,



    O dan ga ik daar even kijken.....walgelijk dat mensen dat doen, daar kan ik zo verschrikkelijk pissig om worden, ze moeten lekker van andermans eigendommen afblijven :x:(


    Mijn mail adres is: zipzap@wanadoo.nl


    Alvast bedankt voor de moeite!

  • Zitat von frank

    Gemiddeld 1 op 5 , ik rijd wel snel maar niet als een dwaas, en dan denk ik dat ik 70 procent stad en 30 procent senlweg rijd, het kan zuiniger maar het is moeilijk je in te houden..... :lol:

    Ik heb ongeveer hetzelfde verbruik, met het merendeel stadsritten. Als je veel snelweg rijdt en rustig aan doet moet je de 1 op 7 of 8 wel kunnen halen, maar dat gaat wel ten koste van het plezier :D


    Zitat

    Donderdag ga ik naar de USA om auto's te kopen, misschien een dodge viper voor mezelf....en dan wordt het wat overdreven.. ik heb al 4 auto's nu........de prijs zal wel meevallen ik heb m nu 2 jaar, brembo pakket,18 inch m5 velgen, verder standaard, kom een keer kijken vrijblijvend,
    ik ben 2 weken weg maar heb daar natuurlijk ook overal toegang tot internet, dus ik kijk af en toe naar berichten hier op de site.


    8)


    Een viper is wel erg bruut.. Daar ga je de 1 op 5 niet mee halen. Maar aan de andere kant, dat ding heeft een vermogen en een geluid, onbeschrijflijk! Als ie binnen is zal ik graag een keertje komen luisteren.


    :D


  • 850 lover = RAM?

  • Hey come on Hollandse Klootzaken,


    Engelse praaten ok


    I can speak Hollandse but poorly and I can read one word in three so piecing the rest together is fecking hard!


    I was born in Lochem in 1949, moved to Australia when I was three jaaren old. Visited Ruurlo, Lochem Doetechem, Venlo and everywhere. Stayed with cousins, Uncle and Aunt and had a great time. Should come again and freeload on the family.


    I have an 840 94 model because the 850 stopped being imported in 92 due to the value of our rotten dollar. Hellrot and black with Csi Mirrors ans Csi rear bumper infill, Bilstein front strut inserts and M5 replica wheels. I have just ordered a 230 Kw chip from a Duetzer and will soon change from 2.9 diff ratio to 3.6. It will mean extra Benzine cost but who cares!


    Next time you post, do it in Engelse so I can understand it all Ok? Jonges
    Theo Hoffs
    Melbourne
    Victoria
    Australia

    THEO HOFFS
    MELBOURNE'S CLUB of EIGHTS/
    PIECES of EIGHTS PARTS
    VICTORIA
    AUSTRALIA

  • Hey Thuur,


    nice to hear from you. What part of Holland are you in. I was born in Lochem 1949. Have 50 cousins (at last count) mostly in de achterhoek.


    I went back in 1975 and loved the place. I could easily live there but I would miss Aus too much.


    Are there many 8's in Holland? There were only 1700 or so imported to Aus and from 91 onwards they only brought in 840's from there. Rumour has it that ther eare only 3 850 CSI models in the country so I guess I will never see one of them let alone own one.


    If you know anyone with an 840 I have a spare Super Chip. It has added a big kick to the kilowatt department and torque is also well up. They claim about a 12% increase in Kw and 10% torque. Havent had it on the dyno but I think it would go close


    Cheers
    Theo

    THEO HOFFS
    MELBOURNE'S CLUB of EIGHTS/
    PIECES of EIGHTS PARTS
    VICTORIA
    AUSTRALIA

  • Hi Theo,


    I'm from the south/west region (Noord Brabant) I live in a town called Bergen op Zoom, I'ts 50 km south of Rotterdam and 40 km north of Antwerpen (Belgium).
    You've certainly got a huge family!


    I don't know the exact number of 8 series here but I bet there a lot more CSI's here than in Aus. It's differcult to count because some 8's are imported from Germany, so the official figures from the dealership mean nothing anymore and I suppose some are wrecked by the years.
    The official numbers are: 265 8-series shipped (1990-2000) to the Netherlands
    For Australia it is 289 8-series
    But it's easier to import 8series from Germany into The Netherlands than to Australia, so I bet more have been imported than the official count (mine is an ex-German as well)


    I've only seen 3 8-series here (including mine): 1 red 850i, 1 silver 850Csi or 840Ci (hard to tell without badges) and my Black 850Ci.


    Sorry but I don't know anyone who ownes a 840 and the chip wont work in my 850 either I bet.


    Cheers!


    PS: this is an intresting site (background info about the 8series): http://www.E31.net maybe you know all about it, else it is worth your time watching.

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!