Nieuw lid met een belangrijke vraag ????!!!!

  • geweldige site.


    ik kon in nederland 0 info over de 850 vinden, moge duidelijk zijn hoe blij verast ik was met het ontdekken van deze site.


    ik sta op het moment een 850i te kopen en vraag mij af hoe het met de verzekering zit. vind ik zelf altijd een heel eng onderwerp, dus bewaar ik dat altijd tot het laatst. en dat heb ik nu ook weer gedaan.


    ik rijd nu in een jaguar XJ-R , dus onderhouds kosten schrikken mij niet af. maar verzekering wel, nu heb ik gehoord dat je een 850 als een soort klassieker kunt verzekeren, waardoor je weinig betaalt, goed verzekerd bent en maar 10.000 km per jaar kunt rijden.


    Heeft iemand toevallig zo’n verzekering, en kan iemand mij daar iets meer over vertellen, of misschien heeft iemand anders een goede verzekeringstruck.


    Als ik de auto nu koop, word ie over 2 weken geleverd, en dan zal ik zeker op de diverse forums zeker opduiken, ik heb echter nog niks gevonden over een nederlandse 8 serie club.


    Mvg,
    eric850

  • In Nederland is er idd erg weinig te vinden.


    Ik weet niet wat jij nu betaald, maar ik kon kiezen tussen 1600 WA of 6000 All Risk met 10.000 km per jaar, wel heb ik 46% bonus-maluskorting. Met zo'n wagen verzeker je hem natuurlijk wel goed laat ik hopen, een goede alarmklasse en garage wil ook veel schelen qua premie.


    misschien dat dit je een indicatie geeft. Ik moet wel zeggen dat ik nog in het risicogebied zit qua verzekeren vanwege mijn leeftijd.

  • Verzekering


    Op zich is zo''n ''Oldtimer-Verzekering'' wel handig, alleen mag je dan niet erg veel rijden...
    Het ligt er maar net aan waar je je 850 voor wil gaan gebruiken.
    Rijden of als Kunststuk :wink:

    BMW 8: one of the best cars on this planet! :wink:

  • Re: Nieuw lid met een belangrijke vraag ????!!!!


  • hallo, mijn 850 is nu gewoon wa verzekerd voor =- 35 euro per maand.
    als mijn 850 in de winterslaap gaat,dan stap ik over op een semi-oldtimer verzekering.
    ik heb een paar maand geleden een verzekering gemaild en die bevestigen dat het wel kan.het zou komen op een 130 euro PER JAAR. WA verzekerd met 5000-8000 km per jaar.
    het probleem is dat ik mijn pc opnieuw moest installeren dus al mijn mails weer eens kwijt..tijd voor mij om maar weer op het web te speuren welke verzekering dat nu ook al weer was..
    ik hou je op de hoogte.


    ps mijn 850 is van '90


    groeten Danny

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!