• Bonjour mes amis en France, y a-t-il des propriétaires du 8-series allant a Le Mans en Juin ? Si oui, où nous réunissons-nous ? Je viens dans mon 840Ci Sport, d'autres amis avec les Porsches, Jaguars et un ou plusieurs des Aston Martins. J'attends avec intérêt de se réunir avec quelques autres propriétaires 8-series. Nous allons arriver le jeudi et camperons dans l'emplacement bleu nord. J'espère trouver encore plus de propriétaires de 8-series, aussi. Désolé pour le Français faible !

    1997 E31 840Ci Sport
    2009 Mini Cooper
    2008 Toyota RAV-4 XT-R

    Do every act of your life as if it were your last.

  • hello,


    Je ne serais pas au Mans en juin.


    Mais ne t'excuse pas pour ton Français, moi je serais fier de parler l'Anglais comme toi tu parle le Français. :roll::?:wink:


    Michel

    Passioné de BMW et encore plus de la 8 :lol:
    E31 850 ia 1991 x2 1/2
    Range rover 1989
    VW Golf I Cabrio
    Yamaha 125 YBR :ahhhhh:

  • Hi Sprucegoose,


    No worries ! Your french is as good as my english is poor. Your french might be even better than mine :D:D:D


    Having said that, it would be a good idea to organise a "european" meeting during this famous world event. If at least this event may improve the relationship between european 8-series owners.....


    An other amazing track event you might be interested in is "Le mans Classic". I know guys from the other side of the Channel who really enjoy it. I've seen many cars from UK overthere last year.


    Depending on my work schedule I plan to go to one or the other with my new toy. Hope to see you there.



    Cheers,



    Laurent





    Pics of my new toy :D:D:D

  • Le Mans 2008


    Hi, Bonjour!


    That's as far as my french goes I'm afraid.


    I took my 8 this year, I tried to get some on this forum to go without much success.


    I met a guy from France in a Black CSi, great bloke, Does anyone in France know him, I've got some good pictures of our cars thast he might want a copy of.


    Anyway I'm off again next year, camping a Tetre Rouge, if anyone form the UK or France wants to hook up let me know. There is a group of us going you could join us, no problem.

    Had One For A While Now Really !

    '96 BMW 850CSi
    '11 MV Agusta Brutale 1090rr
    '89 Ducati Indiana 750
    '83 Suzuki GR650


  • OK


    This is good news. I suggest that we keep this thread alive and exchange telephone numbers just before the event. I look forward to seeing you all there.


    SG


    C'est de bonnes nouvelles. Je propose que nous maintenions ce fil vivant et échangions des numéros de téléphone juste avant l'événement. J'attends avec intérêt de vous voir là.


    L'oie les sapins

    1997 E31 840Ci Sport
    2009 Mini Cooper
    2008 Toyota RAV-4 XT-R

    Do every act of your life as if it were your last.

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!