Hvor mange scandinaver er det her?

  • Zitat von Trono;74226

    Aha, ja. Bor 10 min utenfor Kristiansand, så det er absolutt interessant. Har veldig lyst til å få tatt den turen!

    Jeg skal holde dere litt oppdatert når det begynner å nærme seg og si i fra om jeg kommer meg med.



    Hvor utenfor Kr.sand?
    Har endel kjente der nede så jeg har meg en helg i Vågsbygd innimellom.

    Jeg begynner også å se på å dra til Nederland i September.

    -Egil (thats my name)

    1990 850IA Hartge SC
    2012 M550d Touring

    If I misspelled a word it's because I'm Norwegian, so bear with me.

  • Aha :)


    Jeg bor rett ved E39 vest for Kristiansand sentrum, Brennåsen. Mellom Søgne og Kristansand kommune.


    Nederland hadde også vært moro. Har egentlig planlagt en lengre road trip nedover Europa i sommer, men så har det også dukket opp et større prosjekt på jobb som skal gå over sommeren og leveres i august. Om ikke jeg får tid til turen i sommer hadde jo Nederland i september vært helt perfekt!

  • ok.

    mitt firma har verksteds lokaler i Søgne, samt noe i Korsvik, og hovedkontor i Sørlands parken.
    Hender jeg er på de traktene i jobb sammenheng også.
    Blir nok noen turer til Kr.sand i vår tipper jeg.

    Jeg tenker også på en road trip, innom Engl å få ny eksos tenkte jeg, og kanskje sette bilen hos en e31 spesialist for service.

    -Egil (thats my name)

    1990 850IA Hartge SC
    2012 M550d Touring

    If I misspelled a word it's because I'm Norwegian, so bear with me.

  • endnu en dansker


    Hej

    har nogen prøvet at starte en m70 motor uden de to følere på tændrørsledningerne, hvis ja hvad gør motoren så

    har problem med at min nye motor slukke efter 3 sek. men der er ingen fejlkoder???

    tak for hjælpen

  • Heisann, jeg kjenner ikke til problemet ditt desverre, men hvordan slukker motoren og når skjedde dette første gang?


    Kan du holde motoren i gang ved å trykke på gasspedalen?



    Dette vet du sikkert om, men i tilfelle du er ny 850 eier så kan det være du opplever det samme som jeg gjorde etter jeg fikk min bil.
    Når du kobler fra batteriene slettes minnet på DME'ene (motorstyringen) og de må kjøres inn igjen.


    Jeg ble nokså nervøs første gang jeg som fersk eier av min 850 hadde koblet fra batteriene. Flere ganger på rad så startet den fint og normalt med at turtallet gikk opp til rundt 1000rpm i oppstart, men så falt det bare til motoren slukket.


    Vet ikke om dette er vanlig på alle M70 motorer, men min bil må jeg iallfall starte noen ganger før den kalibrerer seg inn igjen. Dette skjer hver gang jeg har koblet av batteriene over en liten periode. Jeg kan hjelpe til med å speede litt akkurat i det motoren holder på å slukke for å holde den i gang.


    Det her er jo basic, men ser du er ny på forumet og det er verdt å nevne før du begynner på mer avansert feilsøking. ;)

  • motor problem


    Hi trono

    Det opstod efter den nye motor blev lagt i og det er dyserne der slukke efter de 3 sekunder. det er ikke startspæren i bilen, den virker som den skal. man kan godt give den gas men den når kun op på 2500 rpm før den slukker. jeg har en fejlkodeudlæser fra carsoft og den siger at der ikke er nogen fejl i fejllageret

    Brian

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!