Upprop till ny fart på detta forum

  • Hej alla E31 vänner :winkwink:, vore det inte på tiden att vi får lite fart på denna sida. Vi är ett gäng i södra Sverige som har en målsättning att få igång sidan så kom gärna med kommentarer samt frågor av alla de slag oavsätt vad det är bara det rör sig om våra E31 ikoner:driver:.
    __________________
    :winkwink: /Per :winkwink:

  • Jeg er med.

    Bor i Stavanger, men kjører uten problem til Sverige.

    Jobber for tiden med å samle Norske eiere, så langt har jeg ca 20 stykker på en mail liste.
    Håper å kunne ha et skandinavia treff neste år.

    -Egil (thats my name)

    1990 850IA Hartge SC
    2012 M550d Touring

    If I misspelled a word it's because I'm Norwegian, so bear with me.

  • Roligt


    Hej Egil
    Roligt att det finns några av våra norska vänner med på sidan, Vi håller just på med att försöka plocka upp alla e31 i sverige men tror det blir svårt men skam den som ger sig. Vore skoj med en träff, kanske en "liten" i sommar runt Göteborgstrakten eller vad tror du.

  • Hei.

    I Norge er det ca 100 e31, så det blir ingen stor klubb.
    At jeg nu har ca 20 eiere betyr jo at jeg har 20% av alle i landet.

    Jeg er klar for et skandinavia treff.
    Min tanke har vært Gøteborg I Sverige, eller Oslo i Norge, eller København i Danmark.

    Om man har det i Danmark så kanskje noen fra Tyskland eller Nederland også kommer.

    Jeg tenker dra til Holland nu i Juli, men Gøteborg i august tror jeg kan bli bra.

    -Egil (thats my name)

    1990 850IA Hartge SC
    2012 M550d Touring

    If I misspelled a word it's because I'm Norwegian, so bear with me.

  • Tjo


    Trevligt att du hänger på, själ kan jag inte komma till Holland, men vore roligt med en i de trakterna som du skriver om. Kommer att hålla er informerade om eventuella aktiviteter. Om du skall ner till den Austria i slutet av augusti så är det ett par som skall åka från sverige, vill du hålla sällskap så hör av dig senast denna vecka.:driver:

  • Jag vet inte om jag hinner det treffet i Østerriket.
    det beror på mitt jobb.
    Tror jag kommer åka til Kina på jobb i slutet av Augusti, børjan på September, jag vet inte ennu.
    Jag åker från Kina i morgon och har semester til 20. Juli, efter det vet jag inte hur det blir med jobbet, kan bli 2 vecker nånstans.

    -Egil (thats my name)

    1990 850IA Hartge SC
    2012 M550d Touring

    If I misspelled a word it's because I'm Norwegian, so bear with me.

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!