2011-05-14 - SE - Träff (Meeting) "Glasbruksrunda" den 14/5-2011

  • Härmed inbjudes alla E31-ägare till en träff "Glasbruksrunda" den 14/5-2011. Preliminärt program:

    Lördag 14/5
    Kl 09.00 Samling Atracco Auto AB. [LÄNK]
    Information om företaget och rundvandring. Fika.

    Kl 11.00 gemensam avfärd mot Kosta, V25 mot Kalmar.

    Kl 12.00 uppställning av bilar. Gemensam lunch på Kosta Art Hotel.
    [LÄNK]

    Kl 13.00 Föredrag av Torsten Jansson, New Wave Group. [LÄNK]

    Kl 14.30 Gemensam fika och fruktstund

    Kl 15.00 Fotografering av uppställda bilar.

    Därefter fria aktiviter så som shopping och eventuell incheckning på hotellet.

    Kl 19.00 Återsamling för mat och prat

    Tiderna är preliminära men föredragshållaren är bokad! Lokal press och media är informerade och intresserade av att skriva en artikel i en kommande motorbilaga om denna träff.

    Kostnader för mat är ej fastställd men ska förhandlas fram då antalet deltagare är fastställd.

    Kostnader för eventuell hotell övernattning i Växjö och Kosta kan även förhandlas.

    Låter ovanstående roligt och intressant, välkommen med din anmälan! Vänligen skriv huruvida övernattning i Växjö och eller i Kosta är av intresse och hur många personer. Glöm inte att skriva ditt namn och adress, då en personlig inbjudan kommer att skickas ut.

    Skicka din anmälan till: "vipabackgatan@gmail.com"[/email]

    Vänliga hälsningar
    Lennart Jönsson
    Hovmantorp

    You are hereby invited all E31-owner for a hit, "Round Glass Works" on 14/5-2011. Preliminary program:


    Saturday 14 / 5
    09.00 Coalition Atracco Auto AB. [link]

    Information about the company and tour. Refreshments.
    11.00 common departure to Kosta, V25 v Kalmar.
    At 12.00 the parking of cars. Lunch at Kosta Art Hotel. [link]
    13.00 Lecture by Torsten Jansson, New Wave.Group [link]
    14.30 Common coffee and fruit
    15:00 Photo Shooting of established cars.
    Thereafter, free activities as shopping and checked-in.to Hotel
    19.00 Reassembly for food and conversation


    The times are tentative, but the speaker is booked! Local press and media are informed and interested in writing an article in motor newspaper.


    Cost of food is undetermined but should be negotiated when the number of participants is determined.


    Costs of any hotel accommodation in Vaxjo and Kosta will be negotiated.
    Sounds above fun and inetresting, feel free to signup! Please state whether night in Växjö, or the cost is of interest and how many people. Do not forget to write your name and address, then a personal invitation will be sent out.
    Send your interest to: vipabackgatan@gmail.com


    Sincerely,
    Lennart Jönsson
    Hovmantorp

  • Tror inte så många vill skriva ännu eftersom slut inbjudan ej kommit ännu, Jag väntar med spänning på den och då kommer säkert det i gång men jag, Daniel, KG, Patrik, Du samt eventuellt några till som jag känner.

  • Zitat von Pelle;85872

    Tror inte så många vill skriva ännu eftersom slut inbjudan ej kommit ännu, Jag väntar med spänning på den och då kommer säkert det i gång men jag, Daniel, KG, Patrik, Du samt eventuellt några till som jag känner.



    Någon som vet om det blir någon runda?

  • Zitat von CarstenL;88224

    Någon som vet om det blir någon runda?



    Hej Carsten
    Tyvärr så har jag inte hört något om denna träff på två månader, såg inbjudan på AP men ingen reaktion därifrån heller.
    Tror inte det blir någon träff men vem vet, vore trevligt med någon info från initiativ tagaren.

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!